24.09.2009

Jeg rakk ikke matteprøven

Nå har jeg mekket sammen nye farger, skrifter og en ny header, finally! Håper dere liker det. Man blir produktiv når man er syk. Jeg begynte å bli litt lei de mørke fargene og den mørke (svarte) headeren. Så der har dere grunnen.

Akkurat nå prøver jeg å skrive et manus til en digital bildefortelling som skal være klar før høstferien. Med én dag igjen, tviler jeg på at jeg kommer så langt. Særlig fordi jeg sitter og ser på helt andre ting. Bilder, klær, musikk, facebook my dear og alt annet enn det jeg burde. Her er noe av det jeg fant. Jakken er fra Mango, og jeg kan love dere at den snart er i min besittelse!

































3 kommentarer:

TORI JOHNSEN sa...

Utrolig fin blogg du har selv Eline! :) Den jakken var nydelig!

Martine Elise sa...

Jeg digget den nye utseende på bloggen din. Veldig glad-følelse. Og det munn bildet var skikkelig kult! I like.

Vivian sa...

Løvløvløvløøøøv bloggens nye look. Den ble betraktelig mye friskere :-)