30.09.2009

Jeg har fått meg katt!

Tulla. Men jeg er faktisk kattepasser til fredag. Det er jo.. to og en halv dag, haha. I dag flyttet søte Sara (alliterasjon, Emilie!) inn med meg og mamma, og endelig ar hun roet nervene sine litt. De første timene satt hun bare på en stol og stirret på utgangsdøra. Så gikk det over til intens og sår mjauing, og når jeg omsider var hjemme, ble det kos. Nå ser hun på bloggingen min, og slapper av i en liten krøll oppå dyna mi. Sara er forresten Mikkel sin, han er på hytta og bygger terrasse. Og der snør det. Jeg ler.































Fotogen deluxe. Nå skal jeg ha det fantastisk, og få det stakkars vettskremte dyret til å føle seg totalt hjemme. Jeg kjøpte meg ny EOS lipbalm idag, og jeg digger den allerede!

4 kommentarer:

Bendik sa...

Så søt pusekatt! Prikk lik min:):)

Hilde sa...

Awiie<3

Emilie sa...

ALLITERASJON!!! Jippi:D:D:D

Camilla Didriksen sa...

Åh, så nydelig! :):)