07.09.2009

I'm made out of glue

Influensa (foreløpig uten svin) er utrolig sneaky greier altså! I morges kunne jeg sverget på at jeg var frisk som en fole, og gikk av gårde til bussholdeplassen. Nå ligger jeg her da, under dyna, og har nettopp våknet fra nesten to timers dvale. Minor setback, yay.

Hvertfall, saken er den at det blir en aldri så liten busshistorie på dere i dag også. Jeg tok nemlig en veldig tidlig buss, i håp om å slippe den verste rushtiden, og fikk god plass til både meg selv og bagen. I det bussen så smått begynner å kjøre, kommer det et menneske løpende, og Gud forby at vi kjører fra det. Mennesket ser rart på meg og setter seg med nesa pekende til meg, altså motsatt vei. Tror dere ikke det er den kjære, søte damen som har det så ubegripelig festlig med tyggisen sin?! Maken til uflaks altså.. og hun sitter på hele veien, og jeg stirrer på henne og blir helt forbauset over at en person ikke blir flau av å smatte så fælt på en tyggis. Dagens lille raseriutbrudd, there ya go.

Ha en mye finere dag enn det jeg har hatt! Snart kommer Mikkel på sykebesøk, wuhu!

Ingen kommentarer: