31.08.2009

Merk dere at nesene er virkelig små

Nå har jeg pløyd meg gjennom hundrevis av matteoppgaver, eller so it seems. Tosifret antall kan jeg fastslå. Og det funker dårlig på en mandag. Noe annet som heller ikke fungerer særlig bra, er klassebilde på en mandag, når vi har gym samme dag! Heldigvis for meg ble bildet utsatt til fredag, så jeg kan se sånn noenlunde oppegående og frisk ut. Jeg er fortsatt i tvil når det gjelder kjolene, men jeg bestiller i dag tror jeg, så fortsett å si deres mening! Ha i tankene at bikiniskillet begynner å visne i hurtig tempo, så rosa er kanskje det lureste. Faktisk. Men lilla er jo en veldig fin farge da. Haha, ser dere?! Vingle-Petter deluxe.

Siden matteleksene gikk rett til et sted som ikke skal nevnes, tenkte jeg at det ville være lurt om jeg begynte på ukens engelsklekse. Jeg liker engelsk, så det er egentlig ikke noe problem, men i sted tok jeg meg selv i å spille FarmVille på facebook, så der kan dere se hvor bra det går når man gir seg selv litt frie tøyler. Da ender man opp som fiksjonell bonde i et nettsamfunn.

Vi hadde innføringskurs i Adobe Illustrator på skolen i dag, noe som helt basic vil si at vi tegner, men at det er slightly mer avansert enn i Paint. Jeg lover å legge ut tegningen av meg selv så fort jeg har levert. I mellomtiden gir jeg dere meg i South Park-versjon. Hoho. Jeg sier takk for nå, og takk på forhånd for hjelp med kjolene!

2 kommentarer:

NIKKY IN UK sa...

sv: først beklager så seint svar, har jo endelig fått flyttet til England. Men det ble langt hår haha :D and i love it ^^

Camilla Didriksen sa...

Jeg synes den rosa er finest tror jeg :D Kjolen altså ^^