25.05.2009

Forresten, jeg blir glad av meg selv

Muntlig eksamen nærmer seg med stormskritt. Sånn sett er det lite ideelt å være meg akkurat nå. I morgen får vi vite hva vi kommer opp i, for å være helt presis. Klokka ni. Dere må gjerne be til hvem enn dere ber til og krysse både fingre og tær for at jeg kommer opp i engelsk? Etter muntlig er ferdig derimot, kunne jeg gitt hva som helst for å være meg; late dager i solen, rett og slett. Sammen med alle mine favorittmennesker. Hva blir jeg? Jo, jeg blir glad.

Det er år og dag siden jeg følte meg skikkelig nedfor, men det er skummelt hvor lite som faktisk skal til for å snu hele verden på hodet. Humør er en snodig greie.

Jeg holder på med et lite renoveringsprosjekt av korktavlen min, den skal males rosa og fylles med sitater jeg plukker opp i filmer, tv, blant mennesker jeg liker og ikke liker, og egentlig over alt. Dere kan få lov til å hjelpe meg med denne renoveringen, for jeg har to briljante ideer, men bare en av dem skal iverksettes. Skal jeg sette en tom bilderamme direkte på veggen eller en hel korktavle? Hjelp meg! Urideen, som hun liker å kalle den, kom forresten fra Aurora. Hun ville forsikre seg om at ingen misforsto.

Nå lukter det deilig grillmat i hele huset, så da forlater jeg skjermen en liten stund! Kos dere alt dere orker!

3 kommentarer:

Nina sa...

Bare jeg ikke kommer opp i engelsk, matte eller tysk!!!

Nina sa...

En hel korktavle :D :D

Sirin sa...

å-å-å-å, på korktavlen. Det er et sitat som må med, du. "May the force be with you", det er et must, håper du ser det (har det først i min sitatbok (Y))