23.04.2009

It helps to think we're sleeping underneath the same big sky <3

Jeg klarte det trikset med brødskiven i dag også, for dem som lurte. En ellers kjedelig og uinteressant skoledag som jeg ikke skal berette så meget om. Noe som i min forstand virker som en stor gruppe mennesker dro av gårde til volleyball i Nord-Norge. Dere får ha lykke til i NM alle sammen; Nina, Martine og Mikkel darling. Jeg blir hjemme i deilige Oslo med min fordømte fordypningsoppgave.
I dag fikk jeg en plutselig trang til å ta bilder, så jeg tok bilder ute i hagen - i sokkelesten - men den kreativiteten forsvant like kjapt som den dukket opp. Problemet med denne såkalte oppgaven er ikke å ta bildene, men å finne ut hva i Guds store vide verden jeg skal ta bilder av! I morgen skal jeg ta bilder av noen ansiktsutrykk and such, men jeg sliter akkurat for øyeblikket med valg av tema. Og det å skrive logg til selve oppgaven. Wahey.










I går var vi på Sex og Samfunn, det var jo i grunn en opplevelse i seg selv. Heller ikke noe jeg skal blogge om i det vide og det brede, vel og merke. Til min sorg (les: glede) gikk vi glipp av fransk. Så dumt. Litt dumt da, med tanke på at eksamen nærmer seg med stormskritt. Det er to uker til skriftlig, og så to uker igjen til muntlig. Og så er det bare.. meningsløst oppmøte på skolen hver dag fordi vi må. Det kan jo også bli interessant.

2 kommentarer:

Jodunn sa...

Jeg må si bloggen din har hatt et overveldende stort fravær av kommentarer i det siste ;_;
Og jeg sliter også utrolig med K&H greia, skulle liksom ta bilder av Johanne for MANGE UKER SIDEN, men hun er alltid opptatt ;_; og jeg har ikke begynt på loggen ;_; og hun skal på russegreier hele helgen ;_;
Og og og jeg har hatt skikkelig søvnproblemer i det siste. Noe som gjør at jeg er trøtt. Det er kjipt.
Og en viss pæshån er dum. Og egoistisk. Og sjefete. Blæh. GUTTER ;_;
Og fransk ;_;
Og rommet mitt er rotete ;_;
Og alle klærne mine er borte ;_;

Snälla, jag tror jag kunne trenge lite oppmuntring...

Eline sa...

Er det lov hvis jeg oppmuntrar dig i morgen?:D Jeg trenger også oppmuntring deluxe..