02.04.2009

April fools

Var det noen som ble lurt eller klare å lure noen i går? Mattelæreren vår valset inn i klasserommet og satte i gang med serielån. Etter en liten pause ba hun om oppmerksomhet og fortalte at det ikke var sikkert det ble mulig for oss å komme opp i matte skriftlig, da det ikke var nok lærere som hadde meldt seg som sensorer. Dumme som vi var, spredte jubelen seg ganske raskt gjennom klasserommet, helt til en smarting så det lure smilet hennes og skjønte spøken. Dårlig gjort å gi oss sånne håp! :D

Ikke fikk jeg levert norskoppgaven eller tatt musikkprøven i dag. Ellers har skoledagen vært skikkelig avslappende med masse studietid og vikarer. I norsktimen fikk vi tilbake bokmålstentamen vi hadde for et par uker siden, og jeg stakk av med full pott og toppkarakter!! Det var ordentlig deilig å vite at det gikk så bra, men nynorsken er det verre med. Jeg håper på 4. HÅPER, som betyr at jeg vet jeg får 3.

Nå skal jeg jobbe litt med naturfag og så ut en liten tur, men dere får kose dere i det som kan se ut som fint vær..! Flere som gleder seg til påskeferien eller?!

1 kommentar:

Vivian sa...

Påske?! Hell yeah :))