02.03.2009

Hvor er mine briller? Se etter kake!

Uææh, jeg har ikke blogget på flere dager joo..! Og jeg har ikke vært sånn überbusy heller, jeg bare har hatt veldig mye å gjøre likevel, mange å treffe og sånn. Og så har jeg hatt veldig mye jeg skulle sagt, men jeg følte ikke for å putte det på "papir". Liten update på de siste dagene da. Jeg begynner på lørdag jeg!

Jo. Altså. Lørdag var for meg bedre kjent som Free Hugs Day! Jeg så arrangementet på facebook, by Thomas Moen forresten, og når Jorunn og Mari skulle dit kunne jeg ikke unngå å bli med!! Hvem vil vel ikke gå rundt og få gode klemmer av randoms et par-tre timer?! Jeg fikk dratt med meg Solveig, og sammen gikk vi rundt med Free Hugs-skilter og gav folk klemmer. Vi hoppet ikke på dem altså, det var en frivillig sak. Små barn, ungdommer og unge voksne var vel mest begeistret. For å si det sånn - jo eldre de var, jo farligere var vi!
Jeg droppet hjemturen sammen med de andre, og ble igjen på Oslo City med Solveig. Jeg kjøpte et par øredobber og en smoothie, og det var egentlig det, ettersom jeg har null penger. Null.

Søndag. Stressful day, for å si det mildt. Jeg skulle på ski med Nina klokka to, og lot vær å skru på vekkerklokken. Jeg sover jo aaaaaldri lenger enn tolv! Bortsett fra denne dagen, naturligvis. Jeg bråvåknet av meg selv ti over ett, og dere kan tro jeg fikk fart på stumpen! På med skiklær og selvfølgelig en brødskive eller noe sånt. Smøre ski, og løpe til t-banen. Rød som en tomat kaster jeg meg etter dørene og småsnubler inn på bakerste vogn. Alle ser rart på meg , yes? Og som om ikke det var nok hadde ikke Nina hatt alskens med tid heller, og hun sto igjen på t-banestasjonen og hadde missa banen. Jeg følte meg teit, jeg.
Tilbake fra en mil på ski, og såå.. skal jeg være et annet sted om 20 minutter fordi jeg skal på revy. Wahey! Jeg river av meg klærne som blir liggende everywhere, og kler på meg anstendige klær. Then I'm off. Again. Derfor ingen blogging.. bare sånn, info.

I dag! Flott dag! Simen valgte ut noen utrolig fine vernebriller på naturfagen. De hadde ferdig tegnede øyne og det sto "kake" på dem. Jau. Dritlang skoledag og bedritent vær og så videre, men jeg gleder meg så sinnsykt mye til onsdag at det kan være det samme om elevforsøket lukter promp eller om jeg ikke skjønner algebra.. Det er så leeenge siden jeg har truffet den sukkersøte kjæresten min nå, men jeg skal være så kul å se på han trene på onsdag. Yay! Bedre enn ingenting, right? <3
Hmm.. Solveig ble med meg hjem i dag. Vi jobbet sånn cirka ingenting med engelsken. Men bittelitt mattelekser fikk jeg gjort. Så det var vel greit. Og så så jeg på filmen Thomas hadde laget fra lørdagen, og den skal jeg prøve å få tak i og så legge den her! Den var da søt..

Veldig veldig langt innlegg ser jeg, så jeg dropper bilder, men de kommer kanskje senere! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

FREE HUUUUUUUGS <3

Jeg må si du, Solveig og Mari ikke var de mest entuisastiske når det gjaldt å tvinge folk til å klemme... Jeg er ikke sint, JEG ER BARE VELDIG SKUFFET. Hah.

Og jeg vet jeg sa jeg skulle legge meg for en evighet siden. Derfor gjør jeg det nå =)

Do få nattaklem siden do insistere <3

Eline sa...

Hmm, nope, det var vi ikke.. Du var meget aggressiv, meeen det er flott det. For deg. Jeg tør ikke =D

Du la deg sent! :O omg.
Meeeeh.