07.02.2009

When a boy lets you lay on his chest, he is wishing for you to be his forever.

Noen som syns det blir litt for mye snø? Anyone? I dag har jeg vært på CC Vest med Nina og Martine. Vi fant ut at shopping er best innendørs i dette været. Det har snødd konstant i hele dag, men vi fikk fortsatt masse ut av dagen! Jeg fant en bukse til 99,- på Bikbok og to minilakker fra Depend. Mamma har allerede kjøpt blomster til seg selv pluss en vase, men jeg kjøpte en øyemaske til henne. Det er faktisk ganske digg å ha på.

På vei hjem møtte jeg og Martine en måkemann som lurte på om vi ville hjelpe han.. Han var en blanding av pedo og jegvetikkehva, så det var bare creepy. Etterpå kjørte han oss nesten ned med måkebilen sin. Med vilje.

På t-banen var det forsinkelser på grunn av all snøen, og over høyttaleren kommer denne festlige beskjeden:
"Dette er en meldinger til alle reisende. Grunnen er til at det går sakte er at vi har en arbeidsenhet (også kjent som måkebil) foran oss. Han møker."
Ja, det er slemt å le av folk som ikke kan norsk, men vi kunne ikke la vær.

Anyways, nu hopper jeg i dusjen! Solveig kommer innom halv sju og så skal vi videre til filmkveld hos Mari! :) Ønsker alle en smashing lørdagskveld! (Har det blitt min nye klisjé? Syns jeg sier smashing hver lørdag..)

Ingen kommentarer: