02.02.2009

Today's your lucky day

Ny uke, urk. Hver eneste mandag slumrer jeg i evig tid før jeg kommer meg ut av senga. Ikke nok med at det er mørkt og tidlig, i dag var det minusgrader på rommet mitt.. Det er ikke alltid en fryd å gå på nakne føtter over iskaldt gulv helt bort til badet skal jeg si dere!

Skrivefeil, etterkrigstid, homofili og geometri. En helt typisk skoledag egentlig. Jeg tok med meg Nina hjem, og vi tok noen fine bilder både ute og inne, i håp om at jeg kunne inspireres til fotoprosjektet. Funket det? Neh. Vi endte opp med å gjøre lekser (som ikke er en dårlig ting, helst ikke misforstå) og spise appelsiner. Og ta noen snodige bilder. Så dro vi på Storo med min mor, og der kjøpte jeg, eller strengt tatt mamma, et par støvletter ♥ De ligner på støvletten på bildet under, men de er ikke like glinsende, og fargen er dusere.


















Jeg rasket også med meg en Nivea Lip Care til mine stakkarslige vintertørre lepper. Den skal bo i lommen min ♥

I morgen er det fridag, takk Gud for planleggingsdager! Jeg skal prøve å komme meg ut en tur, og gjøre lekser. Dessuten har jeg to prøver denne uka som jeg må øve til. Woho. Så det er liksom mine store mål for morgendagen. Jeg kan legge ut noen bilder fra i dag så fort jeg kjeder meg i morgen. Forvent bilder tidlig på dagen XD

Ingen kommentarer: