06.02.2009

It's close to midnight, something evil's lurkin' from the dark

For en gangs skyld har ikke fredagen vært så veldig grusom. Skolen var som alltids ille, men en rask bytur med mamsen gjør alt bedre! :)
Vi fikk ikke byttet objektivet som ble ødelagt (av Mari, kremt), men kjøpte et helt supert nytt ett; Sigma 18-125mm og jeg er så glad i det ♥ Nytt skjørt ble det også, derfor er det byttet ut med leppestiften på siden der. I morgen skal jeg i byen igjen, skal se etter noe litt fargerikt å putte på rommet mitt. Alt er hvitt. Alt er kjedelig. Denne helgen hadde jeg også planer om å komme meg ut på ski, meen jeg får visst ikke tid til det after all. Neste uke er også fullstappet.. sukk:

*Søking til VGS
*Engelskfremføring (shit! den må jeg begynne på nå..!)
*Musikalfremføring
*Danseprosjekt
*Kino med engelskklassen
*Bowling&pizza med klassen
*Treffe pus etter trening
*Basketballtrening (I know! Did you ever think you'd see the day?!)

Oh joy. Tiendeklasse er herlige saker.

4 kommentarer:

Anonym sa...

OoOoOoOoOoO,, jeg har IKKE ødelagt noenting!!!!!!!! :O:O:O:O:O :P

Eline sa...

Ikke vær anonym din dust! Selv om jeg vet det det er deg Mari. Men det er ikke DU som har ødelagt den, jeg kjenner tross alt 7 stykker som heter Mari.

Anonym sa...

haha jeg får ikke til å være noe annet enn anonym da :-P

Eline sa...

Skriv hilsen Mari eller noe da :-P