06.01.2009

I need a miracle

Første skoledag etter ferien er aldri noe jeg ser frem til, men i år var den virkelig den verste.. Alt var ikke like ille, men engelsken var så forferdelig irriterende dum. Vi hadde muntlig bokfremføring før jul, og for en gangs skyld gikk min bra. I dag får jeg vite at jeg ikke (som jeg og vennene mine faktisk trodde) fikk toppkarakter. Grunnen? Jo, jeg hadde visst sett for mye på læreren når jeg snakket. Og så hadde jeg vært avhengig av det manuset jeg ikke hadde med meg!! Ganske utrolig, ikkesant? Problemet her er ikke at karakteren er dårlig, men at læreren min hater meg nok til å finne på gunner så hun kan trekke meg ned. Det er så urettferdig som det kan få blitt, og jeg gleder meg virkelig til å gå ut av ungdomsskolen. Engelsktimene ødelegger helt for meg, og nå har jeg latt det gå utover hele dagen min. Det er helt utrolig noen lærere kan oppføre seg sånn!

Ingen kommentarer: