01.01.2009

How does an umbrella work?

Klokka er fem. Jeg får selvfølgelig ikke sove. Jeg har for mye å tenke på! Dude, det blir nyttårsforsett number one. Bli ferdig med tankene før jeg legger meg under dyna. Dette her funker altså ikke. Jeg sier ikke at det er negative eller dårlige tanker, tvert i mot - de er veldig veldig fine ♥ ♥ men hvorfor skal jeg behøve å miste verdifull nattesøvn fordi jeg ikke klarer å slutte å tenke disse fine tankene? Jeg kommer til å se ut som DET narkovraket når skoleåret nærmer seg slutten. Kanskje det er akkurat dette man har blogger til?? Disse ordene som vil ut og strekke på seg litt, men som er stuck inni huet av uviss grunn?
Jeg kan faktisk ikke skrive dem ned her, det blir bare klissete. Noen hemmeligheter skal man da ha ;D

Litt fancy at det er januar da, for å lokke dere bort fra det forrige avsnittet jeg skrev. Jeg kjenner.. to personer som har bursdag i januar. Lov at dere ikke kjører på meg, jenter!

OK, bloggingen har nådd et punkt hvor det er null poeng i å fortsette å lese. Jeg skal finne en rolig, nesten død sang på iPoden min, så kanskje jeg sovner.. Om ikke det skulle funke, er det i det minste ferie, så jeg slipper å stå opp om 1 time & 50 minutter ♥
Litt synd at dette skulle bli mitt første innlegg i 2009, men man blir produktiv når man kjeder seg. Hvis du kan kalle dette å være produktiv.

current status på Facebook
- sove? nææh. jo. natta! ♥

Ingen kommentarer: