27.01.2009

Chocolate chip muffins.. me liiiike

Nå "gjør jeg lekser" i all hemmelighet. Faktisk har jeg fått over åtte timers søvn de siste skolenettene, men likevel er jeg trøtt. Trøttere faktisk. Kunne lagt meg übertidlig i kveld, men desverre for meg skal jeg se på tv. Hah! Der fikk du den, meg!
Jaada, oufit og diverse andre bilder kommer. Jeg lover! Jeg bare.. glemmer dem, ikkesant. Glemmer å ta, glemmer å legge inn, glemmer å legge UT. Hva kan jeg si? Jeg er blond. Det er naturlig for meg.

Skrekk og gru. Et bilde av meg selv. Jeg liker ikke å legge ut bilder av meg selv hvor jeg ser snål ut. Det er få verre ting som finnes skal jeg si dere. Og det var stort, uhu. Javel, nå som jeg først har prestert å huske å legge ut et skikkelig spenningsbilde.. skidag i går.. jeg gikk på skiføtter.
Jeg, Kaja og Linn diskuterer ukens RLE-lekse:
Kaja: Hva er en diakon?
Linn: En leder i kirken..?..
Meg: ..som liker grønnsaker! Come on, neste spørsmål!! :DD
Linn: ...
Kaja: ...?

Ingen kommentarer: