26.12.2008

Oh joy

På tirsdag kommer frustrerte fruer tilbake på skjermen teeenk!! Oh happy day! Som jeg gleder meg til enda en sesong med disse fem gale kvinner i Wisteria Lane.

Nå tasser jeg rundt i mine nye Hello Kitty-sokker som jeg fikk til jul, tykke og gode ♥ ♥ wesc headset er også testet ut, very nice lyd i dem! Jeg har brukt atter en dag til sløving foran data og tv, men jeg har vært hos min søte bestemor i tre timer i dag også. Dessuten våknet jeg ikke før klokken hadde blitt to, så da var det liksom ikke så mye igjen av dagen. Nå er det fryktelig lite å blogge om, fordi det ikke skjer så mye i juleferien. Jeg kommer plutselig på fine sangtekster eller dikt eller bilder som spontant må legges inn her. Så det kan være det er noe å lese på likevel..
Livet kjennes ordentlig herlig akkurat nå, og jeg lever i en slags liten lykkeboble. Denne gangen blir den hardere å sprekke, for jeg er helt på topp!

Ingen kommentarer: