28.12.2008

Nothing feels right when I'm not with you ♥

Herregud, for en sløv dag! Jeg har bokstavelig talt stått opp.. og that's it! Har kludret litt på iTunes, funnet ut at det er mange rare sanger som jeg igrunnen ikke liker eller trenger. Dessuten begynner jeg å bli så smått lei av julesanger. Ganske grundig lei egentlig.

I morgen kan jeg ikke ligge å sløve så mye altså.. Men jeg skal i byen med Vivian, så blir ikke så altfor mye tid til det heller tenk! Jeg skal bruke litt julepenger, mwuhaha. De pengene forsvinner alltid nokså fort. tihi.

Jeg liiiker å være meg akkurat nå! Av diverse grunner, noen uvisste.. Det går nedover på skolen, jeg er snart blakk, jeg har ikke noe liv, men jeg nyter å være meg ♥ noen vet hvorfor, andre ikke..

LilleGrå og megselv ♥ er vi ikke skjønne kanskje?

Ingen kommentarer: