10.12.2008

Love is in the air

hoho. Idag har filmgruppa (jeg, Aurora, Linn, Eivind, Jonas, Daniel og Alex) vært rundt i byen og filma. Vi var en tur på storo for å filme inne på en café der, Opus. Filmen vår var ikke så veldig romantisk ennå, så vi fikk den geniale ideen at vi skulle bruke en vaffel og dekorere den med rømme og syltetøy så det ble et hjerte på den.. ikke spør.
Kunstneriske meg skulle få denne æren, og jeg og Eivind gikk bort for å kjøpe denne fantastiske vaffelen. Imens jeg sto å pyntet på vaffelen kom det en gammel mann i køen bak oss, han begynte å bable om at jeg var så utrolig forelsket og fikk for seg at jeg og eivind var sammen. Så la han ut om at han og kona hadde vært sammen siden de var 15 osv osv. Akkurat som om vi ville høre den historien.. Hahahahahaha, jeg holdt på å le meg ihjel. festlig x)


meg på "sett".. JA, jeg vet jeg ser
helt dust ut..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha

Følte at jeg bare måtte komme med en kommentar:P

Eline sa...

Du kommenterte ikke den lille dørepisoden vår da XD