23.12.2008

Jul er TV-tid


Randome TV-ting jeg har planer om å få med meg i julen ♥ Disney og tre nøtter til askepott er must. Resten får jeg sikkert med med, ettersom jeg ikke har stort bedre å gjøre.. Mamma får Hjemme alene til jul sammen med Mamma Mia, så da blir det film på meg denne ferien og :)


I dag er det kvelden før kvelden, og for en avslappende dag! NÅ er det ferie, nå som jeg har gått rundt i pysj nesten hele dagen. hihi. Jeg har spist noe som føles som hundre pepperkaker og et par brødskiver. Hadde julemiddag med mamsen i går, masse god julemat. I dag blir det den litt mer utradisjonelle pizzaen som skal spises. Men den duger den og ♥

Har også funnet ut at mange skal være hjemme i ferien, til min store lettelse! Da slipper jeg å sitter hjemme å kjede meg mens mamma maser i vei om at jeg må rydde ditt og datt, eller takke for gavene, ELLER komme meg ut i frisk luft. Som om det er så skrekkelig gøy alene da..
Men nå skal jeg gå å vaske pepperkakeformer fra i går. Blogges!

Ingen kommentarer: