22.12.2008

I ♥ lille julaften

Aah. Lille julaften! Selv om jeg bakte pepperkaker i går, bakte jeg omtrent en million pepperkaker til i dag. I går lagde jeg og Astrid forresten verdens kuuleste pepperkake, nemlig selveste Wall-E i pepperkakeutgave! Jeg klarte selvfølgelig å knekke av både hode og venstre arm.. men men, han ble søt ♥

I dag gikk jeg rundt med de siste julegavene sammen med Kaja og Aurora, i ca to timer. Slappet av og spiste middag med mamsen før Kaja kom klokken seks. Vi har bakt og pyntet pepperkaker i rundt tre og en halv time, og vi (eller mest Kaja) er ganske kreative må jeg si! Vi har laget bokstaver, tall, figurer som egentlig ikke finnes og utgaver av figurer som finnes, bare at de ikke likner.. Dessuten fikk vi endelig pyntet juletreet som har stått tomt i stuen i alt for lang tid. Det lyser opp med diverse farger og former ♥ Legger ut noen fine bilder fra kvelden :D

Ingen kommentarer: