31.12.2008

2008 - Året som gikk..

Godt nytt år til alle sammen!! Dette året har gått så fort at jeg kan nesten ikke tro det! I kveld skal jeg feire med noen venner, og håper alle skal ha det like gøy som meg, uansett om de er hjemme, borte eller på fest.

  • Aadne kom til verden - og inn i familien


  • Jeg traff mange nye mennesker og fikk nye venner på klassetur i Berlin


  • Jeg har funnet ut hva jeg skal bli


  • Jeg byttet rom. Det måtte med.. haha


  • Siste sommer uten sommerjobb, regner jeg med.. buhu.


  • Jeg har forandret meg MYE


  • Lille Grå ble pappa til to søte små ♥


  • Jeg har dille på ting som aldri før


  • Jeg har brukt alt for mye penger på alt for mange ting..


  • Jeg konfirmerte meg (og var i en god del ander konfirmasjoner..)


  • Karakterene mine har gått ned som aldri før

  • Det snødde på 17. mai!

  • Jeg oppdaget at jeg stinker på Guitar Hero

  • Jeg fikk/kjøpte ny PC, iPod og speilrefleks ♥ ♥

Fet
Jeg har ikke våget å lage noen nyttårsforsetter til neste år, jeg blir bare skuffet over meg selv når jeg ikke holder dem uansett. Patetisk.. Og selv om 2008 har vært et flott år, kommer 2009 til å bli enda bedre!! Enjoy!
GODT NYTT ÅR!! ♥ ♥

Ingen kommentarer: